Известие

Collapse
No announcement yet.

Още един ТуинСпарк за основен!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    в началото тракаше много тихо, даже се зачудих дали е от мен(че бях в задръстване),след това взе да се засилва и накрая стана направо страшно и мощността падна осезаемо. Сигурен съм,че ако врътна на стартер веднага ще запали ,но няма смисъл ..... ще търся някой да дойде да я види с лаптоп,дано намеря някой свободен да се разходи до бензиностанция ЕКО зад НДК!

    oem - дано се окажеш прав за повечето неща,че ми се изправят косите като ги гледам тия цифри ...........
    Last edited by slav40; d.m.y г., 22:10.
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
      в началото тракаше много тихо, даже се зачудих дали е от мен(че бях в задръстване),след това взе да се засилва и накрая стана направо страшно и мощността падна осезаемо. Сигурен съм,че ако врътна на стартер веднага ще запали ,но няма смисъл ..... ще търся някой да дойде да я види с лаптоп,дано намеря някой свободен да се разходи до бензиностанция ЕКО зад НДК!

      oem - дано се окажеш прав за повечето неща,че ми се изправят косите като ги гледам тия цифри ...........
      Обади се на някой от клубните сервизи да дойде да я види защо е светнал инжекциона.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
        в началото тракаше много тихо, даже се зачудих дали е от мен(че бях в задръстване),след това взе да се засилва и накрая стана направо страшно и мощността падна осезаемо. Сигурен съм,че ако врътна на стартер веднага ще запали ,но няма смисъл ..... ще търся някой да дойде да я види с лаптоп,дано намеря някой свободен да се разходи до бензиностанция ЕКО зад НДК!

        oem - дано се окажеш прав за повечето неща,че ми се изправят косите като ги гледам тия цифри ...........
        Когато е студен двигателя и я запалиш пак ли трака? Защтото мен така на една кола... се бил развалил датчика за втория кръг на охлаждането... и аз си карам... тя си загрява.... вътре нищо не ми свети... взе да трака като диезел после взе много да трака и да не върви и накрая изпуши ... от високата темпераръра буталата са се разширили и направо са се запекли в цилиндрите. След 1-2 часа самсем като изтина мотора.... запалих и не тракаше...(боаталата са се свили след като са изтинали) но двг-то беше за основен... всичко беше надрано ... нови сегменти, бутала шлаифане на цилиндри дори на главата. Тва на мондео 1.6 93г. ремонта беше кам 1200 лева.
        Alfa Romeo 147 1.6 T.S 120 h.p. 17" Arcasting Shark

        Comment


        • #34
          Какво стана колега slav40? Води ли доктор при колата? Пиши, че ми е интересно.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Не съм ...около тия празници хората са заети ....след 6-ти май ще я карам(влача) на ремонт,ако излезе твърде скъп ремонта,за около 2000-2500 с допълнителни ремонти по окачването ще се навия ,но ако е повече , ще сменявам двигателя и от тоя, което е здраво на части.Като имам нова информация ще пиша ......
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
              Не съм ...около тия празници хората са заети ....след 6-ти май ще я карам(влача) на ремонт,ако излезе твърде скъп ремонта,за около 2000-2500 с допълнителни ремонти по окачването ще се навия ,но ако е повече , ще сменявам двигателя и от тоя, което е здраво на части.Като имам нова информация ще пиша ......
              колега според мен не сменяй мотора ами си направи твоя защото не знаеш този който вземеш в какво състояние ще е.а така поне знаеш че имаш нов мотор.и аз така шях да сменям моя но се отказах и сега знам в какво състояние е.ремотирах го и всичко е ново по него и върви перфектно колата сега..
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • #37
                Ако има финансовата възможност, естествено да си направи човека неговия мотор и да му е мирна главата , ако ли пък не може и да рискува с друг мотор за 1000-1200лв и да слага главата в торбата...Но според мен, дори и да вземе двигател от Ферариста няма да сбърка
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #38
                  Ами, доколкото говорихме тия дни с Ники (Ферарист), разбрах че бая стриктни са на техните технически прегледи и другото, което е по-важно в случая е, че рядко някой кара с по-висока скорост от тази на табелите за ограничение...Дефакто тия двигатели повече от 130-150км/ч едва ли са вдигали А ние много добре знаем защо ТС се чупи...от прекалено дълго юркане на магистрала в лютеницата и поддържане на скорости от рода на 200-220км/ч
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #39
                    И аз така мисля , че е по - добре ако не му трябва колата много много ( може без нея да си върши работата) да задели 2000-2500 лева и да си ремонтира неговия. Иначе аз моята като я взех си беше с "разтропан" двг. По телефон майстори казаха лагер, а да дойдох и го отворихме отидох да шлайфам коляновият вал и ЧЕСТИТО не подлежал на шлайф ( счупен).. само не ми е ясно през какви мъки е минала количката да и се причени това нещо. Иначе след като купих 2ра употреба вал,лагери,сигменти,ремъци,дискови спирачки накладки и там какво ли още не масло и тем подобни с ремонта ми излезна към 2500.

                    ЕДИТ: ама той е най-добре да иди да му го отворят, че накрая вземи излезни нещо дребно.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem
                      Да, бе, да... остей ти, че ще е карала само автоматици и ще тръгне със съединител, че ще и вкара точно първа и няма да знае, че има и 2-ра... тва некъв виц по може да е.
                      Колега естествено, че е някакъв виц....То даже беше, че жената карала цял ден и все до 80км/ч....Нали се сещаш ако минеш 10 км разстоние на 1-ва какво ще стане мнооого преди 10-тия километър...хахах

                      Просто го бях чел в някакъв друг форум, не съм казал че е реална ситуация....
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Какво стана колега slav40? Води ли доктор при колата? Пиши, че ми е интересно.
                        ....оказа се някакво зъбчато колело на коляновия вал ... не е за основен
                        Alfa156 Against All

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                          ....оказа се някакво зъбчато колело на коляновия вал ... не е за основен
                          значи клапанчета и водачи евентуално
                          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                          Продавам Алфи на части!

                          Comment


                          • #43
                            Няма други проблеми,компресията е ок , колата съм си я взел върви си на пушка явно съм я изгасил навреме.
                            Alfa156 Against All

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                              Няма други проблеми,компресията е ок , колата съм си я взел върви си на пушка явно съм я изгасил навреме.
                              Значи не е превъртяла много. Не че си я угасил на време. Представи си 900 оборота колко са. Ако речем я изгасиш от празен ход Удря веднага. Няма такова нещо като угасих я на време. Просто не е превъртяло колелото достатъчно много
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #45
                                Ами явно е така,изкарал съм късмет тоя път(дано 2-ри случай да нямам)
                                Alfa156 Against All

                                Comment

                                Working...
                                X